2013年3月29日 星期五

肥嘟嘟茶餐廳 食評



小 弟一人挑機,食物就一般唔算好吃,
起碼質素好過以前叫金豐的,
我選6樣,同我講只能點一次,放下筆叫我寫,
我想了好久點什麼,又驚唔飽,又驚太多
我點魚蛋10個,的冇味魚蛋、2個芝士火腿飛碟,
原本選4,他話1份2件,這個還好,
個飛碟 一咬好熱的芝士流出,中間一塊火腿,幾好吃
、我再選了2份雞翼+咖哩角,點知咖哩角出了6個,
心想中了伏,
好多,雞翼我覺得他就冇肉,好幹,另外咖哩角好 一般,
体現好普通咖哩角的冇咖哩味,另外加了宛雪米,
這個我最喜歡,好大碗,他的米不像一般茶記,
像越南米,不過就感覺唔到有雪菜肉絲味,有樣冇味
,最後 選了個豬扒包,都大過m記的,總結期實食物就一般,
不過40蚊就好便宜又吃得飽,邊到找,
另外得有過80蚊升級版可以有小菜,不過小菜更飽我放棄。

相片:挑機中 

 



沒有留言:

張貼留言